Koskoca devlet hastanesinde verdiğim sonuçlar çıkmadı hala laboratuvar makinesinde skinti varmış gerçekten pes diyorum doktor zaten umursamaz davrandı kan pihtlasmasi var diyorum coraspirin kullanayım mi fiyorum gebe olup olmadığın belirsiz diyor birde konuşması var sanki zorla doktorluk yaptırıyoruz acayip sinir oldum önüne gelen doktor olmamalı bence ya perşembe gününe göster sonucu diye attılar ozeller pahalı olmasa oraya gideceğim en azından insan muamelesi görürüm