Meri3535 sağol canım Allah razı olsun aynı şeyleri yaşayan insanlarla konuşmak bile moral oluyor bana, amin inşallah hepimiz alalım kucaklarımıza bebişlerimizi, moralimi hep iyi tutmaya çalışıyorum çok şükür benimde ailede çevrede VS sıkıntı stres yapçak bir ortamım yok rahatım senin gibi, ama ister istemez psikolojisi etkileniyor insanın eve kapanıyon, işini kendin yapamıyon