Srfblt Hanımlar Merhaba, serklaj işleminden sonra doktor kontrollerinde artık alttan muayene olmuyor değil mi, ben en son kontrole gittiğimde karnımdan bakmışlardı ve dikişler olduğu için artık ordan bakılmayacağını düşünüyorum siz ne diyorsunuz?
Eylul41 Srfblt alttan muayane olan var olmayanda var. Vajinal muayane daha doğru net ölçüm verir. Benim serklajdan sonra hep karından bakıldı fakst kasılmalarım çok şiddetli olunca 3 kez vajinal bakıldı
gamzeozsu Srfblt eğer ölçüm vs yapılacaksa en doğru sonuç alttan bakıldığında doğru oluyo serklaj oldugu için normal herzamanki gibi yapmıyolar daha dikkatli oluyorlar serklaj olalı 24 gün oldu 2 kez alttan muamele oldum rahim ağzı 5 ölçmüşlerdi bugün 10 ölçtüler
Elifmehmetemin Srfblt kızımla oğlumda doğuma kadar vajinal muayene ile baktı doktorum ve sorun yaşamadım bu 3.cu gebeliğim serklajliyim gene bundada karından bakıyor doktorum vajinal muayene olmadım hiç
Meri3535 Srfblt benim doktorum bakmıyor alttan. Herhangi bir sorun olmasın diye. Çünkü çok kısa bi açıklıkla oldum ben serkilajı 0.6mm di ama şükür serkilajda tedavi de işe yaradı dün 50 mm ölçtü. 😇
Srfblt Eylul41 benim ilk teşhis koymak için alttan bakıldı, daha sonrada iki kez karından bakıldı o yüzden sormak istedim, ameliyatımı yapan doktor fitili bile tam olarak itmeye çalışma dedi dikişlerden dolayı o yüzden herhalde alttan bakılmaz artık diye düşündüm
Eylul41 Srfblt fitilin dikişe diyeceğini hiç sanmıyorum o öyle yakında olan bir şey değil ki şahsen ben aylarca günlük 2 3 fitil ittirdim . ultrasonda hep şey denildi dikişler muazzam çok yukarıdan ve sağlam yapılmış diye öylece değmez merak etmeyin
Srfblt gamzeozsu anladım teşekkürler, cuma günü benimde kontrolüm, bakalım ne şekilde yapıcak doktorum kontrolü
Srfblt Eylul41 yok değer demiyorum zaten ben, bencede hemen değmez ama doktor o konuda bile uyardı o yüzden muayene de karından olur herhalde sadece diye düşündüm. Yoksa bencede daha derindedir kolayca ulaşılacak gibi değildir diye tahmin ediyorum
Srfblt Elifmehmetemin 3.gebelikte mi serklajlısınız diğerlerinde de öyle miydi, normalde bakılabilir evet ben serklajlı olunca karından bakılıyor herhalde dedim, 2 kez öyle yapıldı bana çünkü operasyondan sonra
Elifmehmetemin Srfblt evet ilk bebeğime düşük yaptım 4.5 aylıkken sonra kızımda ve oğlumda da serklaj yapıldı onlarda hep gebelik boyunca vajinal muayene yaptı doktor bu şuan 4.cu gebelik aslında benim bunda da serklajliyim serklaj oldumdan beri karından bakıyor doktorum
Srfblt Meri3535 ne güzel çok sevindim sizin adınıza, benimde öyle olur umarım, ne kadar oldu serklaj olalı ve tedaviye başlayalı
zynpknt Srfblt benim doktorum hiç bakmadı attığı dikişe çok güveniyodu zaten😂 ama bakan varmış muhtemelen ultrasonda hunileşme vs görürse bakar progestanı da bana itebildiğin kadar it demişti zaten dikiş çok içerde
Srfblt zynpknt anladım, ben sevk edilerek yaptırdım serklajı da buradaki doktorum yapmadı ondan bilmiyorum tam olarak ama hep ultrasonla kontrol yapıldı ameliyat olduğum hastanede, burda kendi doktorumda öyle bakar diye düşünüyorum
Srfblt zynpknt fitili bende itiyorum yinede işe yaraması açısından ama illa bir kısmı eridikten sonra geri geliyor sizde de oluyor mu acaba, kaç haftalıksınız burada
Srfblt zynpknt demek ki normali o bir çok kişide öyle yazmış çünkü, ayy ne güzel darısı benim başıma inşallah sağlıklı sıhhatli vaktinde 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Srfblt Meri3535 olmuş baya ne güzel şuan kaç haftalıktınız, ben serklaj olalı 21 gün oldu, şuan 25+4 üm
Meri3535 Srfblt şu an 28+5 im 22. Haftamda olmuştum. Tedaviye yanıtı anca aldık bunca zaman hep 11 mm lerde dolaşmıştı yükseldiği için çok mutluyum. İnş sizinde yükselir. Tabi risk geçmiyor ama 28. Hafta sınırını aşalım demişti doktorum aştık şükür. Sıra 30 da 32 de ve 34 de 🥰