sevaldqn1 Pinnar7 kuşum her an dönebilir belkiii acele etme bak ben ilk doğumumu 40+4de yaptım benimkide 40dan sonra döndü kanala yerleşti
Hilalcanim Pinnar7 evet 1 gün sanci cekti bisey yedirmediler ac susuz bekletip dogurttular üstüne 10 taneden fazla dikişi oldu ama hürrem gibi peşine 2. Yi getirdi
keyfimin-kahyasi-misin sevaldqn1 ben ve ilk bebem ikizler 😂😂hiç anlasamiyoruz İkimizde çok tutarssiz olunca snssj
ZEYNEPPARS_LN Queenhera sağlıkla büyüsün inşallah bebişiniz 36+5 im bende bebişiniz kaç kilo doğdu küvezde kaldı mı
Queenhera ZEYNEPPARS_LN teşekkür ederiz. 3020 doğdu, küvezde kalmadı. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
cglgkdnz sevaldqn1 37+3 de benden 2.bebeğim, ilki 40.haftada geldi suniyle bu sefer kendi gelsin istiyorum umarım 38.haftanın içinde kendi gelir 🫠
Kanatahatice1 sevaldqn1 kendime güvenim var kuzum ama ben başarısız tüp Bebek denediğim için doktor vajinal doğuma riskli olur dedi şu anki gebeliğim normal yolla oldu o yüzden hem tedavi görmüşsün hem normal olmuş riske atmayalım sezeryanla alalım dedi