Meral_63 hadi ya çok geçmiş olsun ama sknti yapmayın benim eşimin yegenide hamile onada kese etrafında kanama var dediler hastaneye gdip geliyor bir sknti yok hatta geçenlerde perinatolojiye bir bayan gelmişti kese etrafında kanamasi var diye içeri girdi çıktı keyfi yerindeydi doktor korkulacak bişey yok demiş skmayin siz canınızı ne dedi peki doktor size