mmelekooo özeldede yaptım doğumu doktorumuda özel çağırdım parada verdim yinede fark etmiyor doktor gelip saatlerce doğum olsun diye beklemez genellikle ebe doğumu yaptırır, doktorum son 15 dakika kala geldi, ben Almanya’da doğdum büyüdüm ordada ebe doğurtur doktor değil.