Özellikle Rize’de yaşayan tecrübeli anneler varsa önceliğim onların yorumu. Ben çok kararsızım bu konuda. Devlet Hastanesi’nde normal kontrollerde bile çok alel acele baştan savma bakılıyorum özelde ilgi alaka tavan. Bir yandan da gece yarısı doğuma gitsen devlet Hastanesi’nde doktorun bile gelmiyor, icapçı kimse o bakıyormuş sana. Şansına kime denk gelirsen.. sezeryan olursan günü belli oldugu için doktorun anca o zaman geliyor. Özel hastanede de normal doğumda yine ebe dogurtuyormuş seni, doktorun yine anca sezeryanda bakiyormus sana. Ben 9 ay kiminle bu süreci geçirdiysem doğumum sezeryan da olsa normal de olsa doktorumla beraber yaşamak isterim tanimadigim bilmediğim insanlar beni orda daha çok gerer. Baktığın zaman özel hastanenin ne farkı kalıyor bu durumda ? Özel klinikler zaten ateş pahası. Bilemiyorum, ne yapmalıyım?