Lavinyam06 Elome tamam :))) inşallah güzel haberler gelsin :)) Pcos var bende bu kadar düzensiz olmazdı yani iki aydır çok gecikiyor :( Ocakta klomen kullandım şubatta adet oldum martta olamadım işte Nisan da oldum şimdi yine olamıyorum üzgünüm :(
Mariam1 Elome güvenilir değil canm nimo daha doğru en düşük HCG yakalıyor bazen benim daha köyü çıkardı negatif başka dene umarım vardır
Elome Busranur_mnts valla kan verdim 1.20 çıktı iki gün sonra 0.44 çıktı hala adet olmadım yarın kontrole gitcem