Mariam1 Elome güvenilir değil canm nimo daha doğru en düşük HCG yakalıyor bazen benim daha köyü çıkardı negatif başka dene umarım vardır
Lavinyam06 Elome ayy bende öyleyim bende en son 8 nisanda oldum hala olamadım iki aydır gecikiyor sinir bozucu test yaptım negatif :(( umarım sizin pozitif olur
Elome Lavinyam06 2 test yaptım Freely ve Nimo diye ikisine de yalancı pozitif veriyor diyorlar bilemedim
Lavinyam06 Elome ayyy nerdeyse benziyoruz ya bende 16 şubatta oldum martta olmadım 8 Nisan da oldum en son
Lavinyam06 Elome tamam :))) inşallah güzel haberler gelsin :)) Pcos var bende bu kadar düzensiz olmazdı yani iki aydır çok gecikiyor :( Ocakta klomen kullandım şubatta adet oldum martta olamadım işte Nisan da oldum şimdi yine olamıyorum üzgünüm :(