Bende her zaman alt kısımda hissettim bebeğimi resmen özel bölgemdeydi bebeğim. Her gittiğimde söylüyordum normal normal diye geciştiriyordu doktorum (devlet). 27 haftamda gittiğimde daha fazla aşagıda hissediyordum artık baş dönmüş ve doğum şeklini almış. 32 de gittim (özel) aynı şikayet aşırı baskı altta hareket hissetme ve genelde bebeğin göbek deliği altında olması doktorum detaylıca baktı etti sürekli altta oldugundan baskıladıgından serviksimde kısalma olmuş artık doğmak istiyor dedi 😓 hissediyordum zaten cok alttaydı gercekten yerleştiginden beri neyse işte şimdi yasakalrım var ilaç kullanıyorum genelde yatıyorum hep kalkmak yrümek bazı şeyler yasak kızlar sizde de böyle şikayetler varsa cok yormayın kendinizi asla ve muayenelerde serviks uzunlugunuza da baktırın mutlaka bebişlerin ne yapacagı belli olmuyor şimdi 33 haftalık olduk cok şükür biraz daha durur inşallah bebişim 🌸