Rosegul bir gebenin gunlundekini kullandım ben hatta umudu kesmiştim 21. Günde pik gördüm 23. Günde yumurtam catladı çok şükürü şuan 12+2 yiz hemen aşılamaya yönelme bence ve ben hep günde 8 adet çiğ badem yiyordum yumurtalarım iyi gelişsin diye tavsiye ederim :)