adatuna penbe_karisi canım marka ne? Bana negatif gibi geldi benim 2-3 gebelikte de 11.gün daha belirgindi hani var diyorsun şeklinde çıkmıştı
Mehlika_ penbe_karisi kuzum dün benimkide böyleydi bugün kan verdim 16 çıktı . İnşallah sende de vardır. Doktor sevinmek için henüz erken dedi beta düşük olduğu için ama bakalım
Serone penbe_karisi resimde göremedim ama senle aynıydık biz ben kan verdim doktor 1 hafta bekle dedi yükselebilir dedi inş vardır canım
penbe_karisi Serone evettt adetime 11 gün var ikinci gebeliğimide bu siliklik ile ve 11 gün kala öğrenmiştim
penbe_karisi 8 Mayıs yumurtlama 9 Mayıs’ta çatlama gördüm bugün catlamanin 10 günü adetime 11 gün var İkinci gebeligimide adetime 11 gün kala bu siliklik ile öğrendim ( Not pridictor sipariş veridn gelir iki güne )
penbe_karisi EsoMom_ evttt hadi bakalım 4 farklı marka test sipariş verdim koyulaşma görürsem kan veririm artık
penbe_karisi EsoMom_ evettt zaten hatırla esoşum 2 gebelikte reglden 10 gün önce öğrendim koyulasmayi bekledik net koyulaşınca yani 6 gün kala 35 ile öğrendim inşallah bundada öyle olur ya