Rosegul Kızlar bat:23 Mayıs. Ama belirtim olmadığı için gebelik olduğunu düşünmüyorum, gelecek ay aşılama düşünüyorum. İlk kez aşılama yaptıracağım, tecrübeleriniz nelerdir, nasıl bir süreç, öncesinde neler yaptınız, ne kullandınız bilgi verir misiniz ?
ozge1001 Rosegul ben 2 kez yaptırdım canım malesef negatif oldu süreç yumurta geliştirici ilaçlar sonra çatlama iğnesi ve aşılama olarak devam ediyo hiç acılı değil sızı bile hissetmiyorsun inşallah olumlu olur 🙏🏻❤️
gizzzy35 Rosegul 4 sene önce ilk aşılamam tuttu öncelikle negatif olmayın. Oğlum şuan 3 yaşında ve doğal yolla supriz bir şekilde korunurken hamile kaldım 32 haftalık olduk. Ben aşılama zamanı özellikle birşey yapmadım açıkçası ilk gün dinlendim sadece sonra hayatıma devam ettim ağır kaldırmak dışında 🙏 Bir de güzel beslendim avokado peynir vs. İğne olarak merional kullanmıştım
1_Ozgnn Rosegul bu ay babada aşılama işlemi yapılacaktı 3 senelik süreçte gebelik elde edilemediği için doktor bana direkt gonal f verdi ve az kalsın ohss oluyordum birden çok yumurtam olgunlaşmıştı ama ona rağmen bana hiç bir işlem yapmadı tedaviyi durdurdu ve ilişkiyi yasakladı eğer yumurtlama görüyorsan doktora bunu bildir ben bildirdim ama hem femara verdi hem gonal f reglinin 3 günü tedaviye başlıyorsun sana ilaç yazıyor reçete ediyor 5 gün boyunca bi ilacı kullanıyorsun iğne verirse onu hergün kullanıyorsun istenilen boyuta ve kaliteye ulaşılana kadar sonra zaten çatlatma iğnesi için sana saat vericek o saatte iğneni yapıcaksın eşin için cinsel pehriz isteyecek en fazla 3 günlük ki kaliteli spermler oluşması adına daha sonra beraber gidiyorsunuz eşin androloji bölümünde örnek veriyor onlara yıkama işlemi yapıyorlar sayılar düşer ama bu seni ürkütmesin çnkü sağlıklı olanlar seçiliyor sonra çok ince bir kateterle tüplere yakın olan yere bırakıyorlar bi 15 ila 40 dk seni yatırıyorlar sonra eve yolluyorlar duş yok ilk gün ve ertesi gün sanırım doktorum bana böyle anlatmıştı .hiç bir işlem yapılmadı bana ama ben çok sorup araştırmıştım
ozge1001 Rosegul daha yeni yaptırdım canım 2 hafta önce adet oldum aşılamadan sonra bu ay bekliyorum 🥰
ozge1001 Rosegul 2 senedir canım inşallah sizin gerek bile kalmadan olur aşılama olursa da ilk seferde tutan çok kişi var pozitif düşünmek en önemlisi ☺️
Rosegul ozge1001 bende 2 senedir deniyorum canım, tüm testlerimiz normal ancak olmuyor infertilite dedi doktorumuz tanı olarak inşallah tutar🤲
Kbrmsl Ben 2 kere aşılama yaptırdım cnm ilki tuttu ama düsükle sonuçlandı sonraki çok şükür tutundu şuan ikiz hamileyim rabbim sanada nasip etsn tez vakitte zor bı işlem değil 15 gün iğne kullanıyorsun yumurtalar büyüyo sonra çatlatma iğnesi vurup 36 saat sonra spermle yumurtaları birlestiriyorlar buda zor bı işlem değil korkulacak hiç bişe yok acı felanda olmuyor
Rosegul Kbrmsl 15 gün boyunca dediğiniz işlem adet sonrası mi yoksa aşılama sonrası mi bir de hangi iğne adı nedir
yesimvera Rosegul canm bende 2 yıldır evliyim hiç bir şekilde gebelik yaşamadım hiç bir sorunumuz yok sadece pcosluyym ama ileri derecede değil doktorum bu engel değil dedi. 2 defa çatlatma yaptık olmadı tutmadı. Bende 7 mayısta ilk aşılama yaptım beklemedeyim. İlk etapta 6 günlük gonalf iğne 75 kullandım. Ve kontrole gittim 2 yumurtam büyümüştü ikisi de 22/23 ml olmuştu bu akşam saat 10 da çatlatma iğnesi yap dedi. Yaptıktan 1 gün sonra gittim eşim sperm testi verdi yıkama işleminden geçti 2 saat sonrada aşılama yapıldı inşallah tutmuştur
Rosegul yesimvera kuzum inşallah tutmuştur. Bende 2 kere çatlatma yaptım bu 2. Denemem cuma regl tarihim bekliyorum. Eğer olursan 3. Gün klomen kullan yine dedi iğne vermedi
Kbrmsl yesimvera yaa beni anlattım tam bende pcosluyum ama ileri derece değil seninki gibi doktorumda aynısını söledi bana ve benimde bu aşılamada 2 yumurtam büyüdü seninkiyle aynı çok sükür ikiz tuttu seninkide inşallah sağlıklı bir şekilde öyle olmuştur aynı durumdayiz lütfen tutarsa benide bilgilendir 🥹🙂
Rosegul yesimvera bir sonraki ay aşılama yaparız olursan dedi. O yüzden yumurtayı büyütmek için klomen verdi
yesimvera Kbrmsl 🥹 lütfen dua edin bana inşallah sizin gibi olur pozitif sonuç alırım. Siz ne zaman test yaptınız ben 10. Günde test yaptım evde negatif çıktı bugün 12. Günüm kan vermeye korkuyorum
Rosegul yesimvera sadece klomen, sanırım yeterli oluyor çünkü kullandığımdan beri 4 yumurtam oluşmuştu. Herhalde yeterli gördü ilacın dozunu