staRmama evet bende iki kez verince gayet güzel süpürüyor da bazen de ortada duran şeyleri almıyor halı kenarı köşesi kalıyor maalesef ben önce büyük süpürge açıyorum kapı arkasını köşeleri falan süpürüyorum ondan sonra robotu açıyorum birde yatağın koltuğun vs altına girince tozu biriktirip biriktirip bir yerde bırakıyor😅 ikinciye çalıştırıyorum tekrar öyle alıyor