YavruKurtveAnnesi staRmama onların kenarını daha iyi aliyor ya bizimki, hani sorun sadece koltuk kenarindaysa koltuklarla halı arasının mesafesini azaltabilirsin, ha genel olarak hiçbir kenari almıyorsa bi teknik servisi arayip bilgi al istersen ama güzel icatt 😂😂
staRmama YavruKurtveAnnesi koltukla arasında mesafe var bayağı ama işte bakıyorum olmadı öyle yapacağım anamla benim bu robot süpürgelerde şansımız gülmedi 😂 o da attı bir köşeye şimdi kendisi süpürüyor evi 😂
ddefnos staRmama bende xiaomi marka var 2 sene öncesi aldım çok memnunum kendim yapamadigimda benden iyi olmasın gayet iyi süpürüyor😅 sadece giremedigi köşeler kaliyor ama ben zaten haftada bir kendim süpürürüm o yüzden sorun degil. Benim asıl amacım misafir gittikten sonra ben ev süpürüyorum öyle bi huyum var maalesef gece olduğunda robotu açıyorum sabah mis gibi uyanmak hoşuma gidiyor
staRmama ddefnos Nur_kybs YavruKurtveAnnesi Parinas Redpepper AnayimBenAna_ Kızlar birde sizinki tek geçişte alıyor mu her şeyi?
ddefnos staRmama yani çok yogun bi döküntü varsa almaz ama 1 saatte falan bütün evi yapıyor hiç bisey kalmıyor iki kere falan giriyor ama bir odaya
YavruKurtveAnnesi staRmama yani açıkçası ilk zamanlar denemek için izlemiştim de alıyordu, sonradan izlemeyi bıraktım odaya koyup kapıyı kapatıyorum 😂
Nur_kybs staRmama çok aşırı bi kırıntı falan varsa takılıyor geri dönğyor ama genelde alıyor tek geçişte bazende tozun pisliğin oldu yerin yanından geçiyor almadan sinir oluyorum ama sonradan tekrar dönüyor alıyor
Seyma0323 Ben 5 senedir xiaomi kullaniyorum cok memnunum, yurtdisina tasindim. Diğeri turkiyede kaldi tekrar yeniden xiaomi aldim burdan
3_bebelianne staRmama bende yok almadım eşim bir ara alalım dedi istemedim onun yerine dyson V12 aldım bana robot süpürge saçma geliyor arkadaşlarım kahve ellerinde çekip paylaşıyordur bir ara😂😂memnun kalan var
Bumah staRmama eğerki mop varsa silmesi karartıyo halı kenarlarını ben silmeyi kullanmıyorum philips var bende çokta memnunum benim canım o 😀😀
Bumah staRmama silmenin paspası varya bende o halı kenarlarına toz bırakıyodu ben onu çıkardım rahat ettim
Mariam1 staRmama yui smart benim ama ben memenunun hali asla kenarı kalkmıyor çünkü aşırı ince değil sızın halı nasil bilmiyorum once evi terk tanitnam lazım sonra güzel temizlyior
Mariam1 staRmama oyile hali normal süpürge de yapıyor mesala supurmeden slerse çok kötü siler ama once süpürüp silerse gayet güzel bunlar çok uyuz ama 2 cücük olunca meşbur aldim günlük kullanım icin güzel