ErsBegAs Ertkn Çok sağlıklı beslendiğim söylenemez ama istisnasız her sabah kaşar ve süt içiyorum, bol bol maden suyu içiyorum 27+1de doktorumuz 1080 dedi 🧿 bence işe yarıyorlar.. takviyelerim de iyi ama bence pregnom max özellikle
Burcak61 07-humeyra 2 doz ciğer geliştirici vurdular 24 saat ara ile sonra da doğuma aldılar 3. Gün o yüzden sıkıntı yaşamadık çok şükür
5_erkek_annesi Ertkn hergün muhakkak muz yiyin pekmez yiyin yumurta yiyin günde 3 4 tane kuruyemiş yiyin kaşar peyniri sabah akşam yiyin ben böyle ilerliyorum 26 haftada 1109 kg du zaten 30 dan sonra hızlı alıyor ama bunları bu şekilde yiyin
Bnenebiy53 Ertkn doktor gelişim geriliği var dedimi size özellikle son ayda bebek kilo alıyor diye biliyorum ben etrafımda çok gebe oldu ordan biliyorum