h_h_momss evet 2 haftadır nstye giriyorum bugün biraz sancı var dedi, gün vermedi haftaya verelim dedi😇 inşallah zamanında alırız kucağımıza🙏🏻 gün vermedi haftaya verelim dedi bizim şöyle bir sıkıntımız var gün konusunda, 37+0 bayramın 2.gününe denk geliyor doktor 37yi doldurmamı istiyor. devlet hastanesi olduğu için planlı doğum en erken 10unda olabilir o da bizim için biraz geç oluyor. bayramdan önce olursa 4ü olacak, tatil birleşip 9güne çıkarsa o da karambole gidiyor ben yine arada kalıyorum. bu yüzden kararsızız..