U-M_mom Leontiine Been 🫡 doktorum çok sık çağırmadığı için çok özlüyorum ve heyecanlanıyorum bide dünden beri bi diş ağrısıdır gidiyor inşallah yarına geçmiş olur
Oznurcivan Leontiine Ay ben bugün gördüm 35 gündür gitmiyordum iki gündür kalbim ağzımdaydı heyecandan çok şükür gördüm bugün rahatladım 🩵 19+1 olduk biz siz kaç haftalıksınız ?
MadameTussauds Leontiine 8 oldum bugün ve hersey yolunda cok sükür kalp atisinida gördük elhamdüllilah 🥰
Leontiine U-M_mom kaç haftalıksınız? Gerçekten özleniyor ya bir an önce o gün gelsin diye bekliyoruz. İnşallah diş ağrınızda en tez zamanda geçer :(
Leontiine Oznurcivan oyyy Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin biz daha çok minnağız 7. Haftamıza girdik yarın kalp atışı için çağırdı doktor inşallah duyarım diye dua ediyorum bende
Birbenbirbebek Leontiine dimiii 🥹 bir de bize gün vs verir büyük ihtimalle onun heyecanı stresi bir arada 🥲
Oznurcivan Leontiine Amin cümlemiz inşallah 😍 Daha küçükmüş 🙃 ben o zamanları çok kötü atlattığım için hiç bu haftalara gelemeyecek gibi hissediyordum 😅 duyarsınız inşallah ben 6. Hafta da duymuştum
senaaaaaaaaaa İnşallah benim de yarın 😍 geçen sefer hiç hareket etmedi yüzünü göremedik ya neler yapabilirim göstermesi için
Leontiine senaaaaaaaaaa hiç bilmiyorum ki biz daha 7 haftalığız 🥹 Çikolata falan yiyince hareket eder diyenler vardı ama ne kadar doğru bilmem. Bilen arkadaşlarımız yanıtlar umarım. 🤍
coldekiserap Kızlar biz 11 haftalık oldum, doktorum her gün çağırsa her gün giderim, her hafta görmek istiyorum… ilk gebeliğim ama içimde bir endişe… benzer durumlarda olan var mı? İçimi nasıl rahatlatabilirim
Briahll coldekiserap ben de yarın tam 10 haftalık oluyorum, aynı hissediyorum🥰 birde önceden 2 kürtajım var o yüzden daha tedirginim. İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza🥰
Leontiine coldekiserap bende öyleee gerçekten öğrendiğim günden beri evham ister istemez yapıyorum ve bende özlüyorum. Kendimi rahatlatmak içinde hep dua okuyorum. Başka tavsiyesi olan varsa seve seve dinleriz 🥰