Seyda2323 Derya_y benim doktorum 30-32 hafta arası bıraktırdı Çünkü kanı sulandırdığı için olası bi kanamada durdurmak sıkıntı olur diye o haftalarda bıraktı Nolur nolmaz heran doğum olabilir dedi
Derya_y Seyda2323 bana da öyle söyledi bir doktor ama şu anki doktorum panik yapma doğumun başlasa bile sorun olmaz dedi, hayırlısı olsun hepimiz için 🙃
Mercimek7713 Doktorum 32.haftaya geldinmi hatırlat lan sulandiriciyi kesecem dedi ineye doğuma kadar devam
xxxSibelxxx Derya_y bende onceki hamileligimde tansiyon ciktigi icin bunda tedbir amacli kullandim Bugun 36. Hftam doktorum biraktirdi.