Kızlar bugün 33. haftaya girdim, şimdiye kadar iki doktor takipli gittim ancak bir doktorumu bıraktım zorbalığından dolayı. Şimdiki doktorum coraspini 36. haftaya kadar kullanmam gerektiğini söyledi, ilk doktorum maksimum 32 hafta demişti, kafam karıştı o yüzden. Bu arada oksapar da kullanıyorum günde bir kere. Siz kaçıncı haftaya kullandınız ya da kullanacaksınız? Sizde durumlar nedir?