Deletedmom_808 Edizhr inşallah canım annelik kolay değil sürekli tedirginlik sağlıklı olsunlarda önemli olan o 😊
Elifeminask Deletedmom_808 merhaba canm 19 dayım ara ara hissedym ama oda her gun duzenli sekilde degil
Deletedmom_808 Elifeminask bakalım ben ne zaman hissetcem sabırsızlıkla bekliyorum 😄 sağlıkla gelsinler inşallah
Parinas Deletedmom_808 ben hepsinde günlük tuttum özel zamanları muayeneleri kilo boy doğum vs herşeyi not aldım. O yüzden biliyorum. Yoksa balık hafızalıyımdır 🤭benimde ilkinden 7 yıl ikinciden 4 yıl geçti
3_bebelianne Deletedmom_808 erken daha üçünüde yazdım haftalar hep farklıydı oğlum az oynardı mesela şimdi kuduruk çok 🤣🤣26aylık oldu bile
Deletedmom_808 reyhan03K ben özel perinetoloji dr.na gitmiştim 12+2 de %90 kız demişti inşallah değişmez bende haftaya perşembe devlete gitcem bide oradaki dra sorucam bakalım o ne dicek
Nurellaaaaaaa1212 Deletedmom_808 ilk kızımda öyleydi 15de hissetmiştim onu da bildiğin kayardı içerde ama benim karın derim ince askım ondan olabilir dedi doktor
Deletedmom_808 Nurellaaaaaaa1212 benim biraz göbek vardı belki ondan hissetmiyorum şu an 4 aylık gibiyim 🤭
Nurellaaaaaaa1212 Deletedmom_808 olabilir kuzum kişiden kişiye değişiyor emin ol ben önceki bebeğimi kaybettim araları cok yok doktor kas hafızası aktiftir vücudunda dedi
Deleted33000 Deletedmom_808 arası çok mu seninde en küçük çocuk kaç yaşında hem ayrıca her hamilelik farklı oluyor gerçekten hepsi ilk bence😂😂
ABusraaaa Deletedmom_808 3. Gebeliğin olması erkenden hissedecegin anlamına gelmiyor bu yüzden kendini sıkıntıya sokma ☺️
Deletedmom_808 Nurellaaaaaaa1212 bende 3 aylık bebeğimi kaybettim Allah kimseye yaşatmasın inşallah cennette kavuşcaz