ozlem_2727 Deletedmom_808 3.gebeliğim 17+5 1haftadır.minik minik hissediyorum ama herkeste değişiyor tabi sağlıkla gelsin minişlerimiz
Edizhr Deletedmom_808 erkek biliyorduk kız çıktı 😂😂3. Kızım çünkü bebeğim aşağıda ve makat gelişi şuan 22+4 günluk sanırım o yüzden bu kadar erken hissettim
Deletedmom_808 Edizhr sağlıkla gelsinler inşallah Yaa sürekli acaba iyimi diye düşünüyorum hareketini hissetsem rahatlıcam
Deleted33000 Deletedmom_808 üçüncü çocuğa hamileyim 33+3 um 22.hafta itibariyle kiprtilari hissetmiştim hatta doktoruma sordum oda olabilir demişti hatta hep sol tarafında hissediyordum kipirtilar gerçekten de o taraftaydi ultrasonda
Deletedmom_808 Deleted33000 sağlıkla gelsinler inşallah 2 hamileliğimi unuttum sanki ilk hamileyim sürekli iyimi acaba diye düşünüyorum
Deletedmom_808 Nurellaaaaaaa1212 kız ben hala hissetmiyorum 13+6 oldum senin kız hareketli olcak galiba 😂
Nurellaaaaaaa1212 Deletedmom_808 ilk kızımda öyleydi 15de hissetmiştim onu da bildiğin kayardı içerde ama benim karın derim ince askım ondan olabilir dedi doktor
Edizhr Deletedmom_808 merak etme iyidir herkes erken hissedecek diye birşey yok canım hareketini hissetsen bir gün hissetmeyince acaba birşey mi oldu bugün hiç kiynasmadi diye stres olacaksın
Deletedmom_808 Parinas ben 2 hamileliğimi unuttum ne zaman hissettim hiç hatırlamıyorum aradan 9 yıl geçince 😄
Deleted33000 Deletedmom_808 arası çok mu seninde en küçük çocuk kaç yaşında hem ayrıca her hamilelik farklı oluyor gerçekten hepsi ilk bence😂😂
Parinas Deletedmom_808 ben hepsinde günlük tuttum özel zamanları muayeneleri kilo boy doğum vs herşeyi not aldım. O yüzden biliyorum. Yoksa balık hafızalıyımdır 🤭benimde ilkinden 7 yıl ikinciden 4 yıl geçti
Deletedmom_808 Edizhr inşallah canım annelik kolay değil sürekli tedirginlik sağlıklı olsunlarda önemli olan o 😊