Kvsr46kvsr Nilayy95 dip boya mı yaptırıyorsun, bende son ayımda boyatmayı düşünüyorum. Ombre yaptırıcam diplere vurmayalım dedi kuaförüm
Ozlemkaan panikprenses kesinlikle doktorlar her konuda bir fikir ayrılığı içinde mesela kimisi şeker yüklemesi zararlı diyor kimisi mutlaka yapılmalıdır diyor
Kanye gurbette_bir_anne saçını kestirme çocuğun ömrü kısa olur dediler aldırmadım Adana çok sıcak o dedikleri gibi olmuyor. Ama boyatma cnm sen yinede
gurbette_bir_anne Kvsr46kvsr yok benim ombre dip boya değil yinede doktor hayır deyince geri çekildim artık doğumdan sonra
Melikeakkc gurbette_bir_anne bitkisel boyayla boyamıştım. Çünkü hamileliğim süpriz olmuştu saçım renk cümbüşüydü dibim flan gelmişti öyle gezecek durum da değildim. O yüzden bitkisel alıp boyamıştım🙏🏼