sumeyyeakyildiz Kubra001111 ben de perşembe gününden beri hastayım. Bol su içiyorum ama nafile. Hiç bu kadar kötü olmamıştım ne yapacağımı bilemiyorum
Kanatdilara Kubra001111 salepi duymamışdımda ballı süt içiorum ben bıde 1 yemek kasıgı kadar pekmez yutuorum 15 dakka falan su ıcmeden yada onceden ıcıp ole yutuorum oksurukde kalmadı sukur bogaz agrımda hafıfledı
Miniginannesiiii1111 SuEr_Tu1512 merhaba bende grip oldum 21+1 ne yapabilirim acaba parol alabilirsin dedi doktorum kullanıyorum ama çorba yaptım içtim bol su tüketiyorum sizinki kaç günde geçmişti acaba
SuEr_Tu1512 Miniginannesiiii1111 Ihlamur içebilirsin, pastil emebilirsin, zencefil tozu karışımları da çok fayda ediyor
Miniginannesiiii1111 SuEr_Tu1512 zencefil zerdeçal ve bal karışımı kullandınız mı gebelikte kullanılan bir karışımmidir acaba
SuEr_Tu1512 Miniginannesiiii1111 Zerdeçal koymamıştım ben ama internetten araştırıp zararı yoksa koyabilirsiniz daha çok fayda eder