miniminibebek canım ben geceleri prima külot bez uzun gidiyo geceleri taktığım için , gündüzleri prima muadili bence ki çok memnunum goon sarı paketli külot bez. Külot bez hem bebeğe rahat tahris etmiyo ve asla sızdırmıyo goonu bi no büyük alın, lastikleri şok iyi kapatıyo bazen kızartıyo ben lastikleri elimle koparıyorum sıkmasın diye öyle bile çok iyi korudu biraz lastik tahriş edebilir koparın , ıslakta uni kullandım ama çok sertti primaya geçtim aqua içeriği miss , indirime giriyo migrosta yada ebebek sayfasında çook yumşak ve asla tahris etmedi ki kızım mantar egzama bile olmuştu