yasemin_95 Nur8893 benim de bat 27 28 canım. bende beklemedeyim uygulamaya göre ayın 11 yumurtlamamdi degerlendirdik. Dün çok kasık agrilarim oldu belki geç yumurtlamadir diye dün de değerlendirdik 😅 ben yumurtlama zamanımi bir türlü otutturamadim ya
Nur8893 yasemin_95 Valla canım bende öyle doktor a gidip yumurta takibi yaptırıyordum . Bu ay ara verdim kendim uygulamaya göre ilerledim . Benimde bugün kasığımda batma hissi var yeni başladı . Belirti diye düşünmek istemiyorum 😅 sonra hevesleniyorum
Dsrh Az önce yaptim bir kısmı beyaz kalmış görünüyor mu fotoğraftan bilmiyorum anlam veremedim. Daha bat 10 gün var. Cuma tekrar yapacağım
Dsrh Bu çizdiğim kısım testin diğer yerlerine göre beyaz kalmış demek istediğim bu :( Hatalı olabilir mi acaba bir daha bakar mısın
Nur8893 Dsrh  Canım işaretlediğim yerde görüyorum üst kısmı daha kırmızı . Gölge gibi
Dsrh Nur8893 o kısımdan sonrası beyaz gibi işte tam bir çizgi gibi gelmedi bana ama çok erken zaten ümitlenmek istemiyorum ☹️