kızlar benim bat 24 ü bizde marttan beri istiyoruz inşallah olur🙏🏻 ben çevremdeki hamilelerden belirtilerle alakalı bilgi almıştım biraz hiçbir belirtisi yok diyorlardı. Öyle mide bulantısı falan gibi belirtiler olmuyormuş, âdetten ayırabileceğimiz pek bir şey olmuyormuş yani. O yüzden tatlı canınızı böyle şeylerle sıkmayın. Çok mümkün değil biliyorum. Bende bunları diyorum ama ufacık bir sey olsa ay acaba mı diyorum. İnşallah güzel haberler alırız bu ay hepimiz🙏🏻