Birbebisannesi ben de mesela fıtık başlangıcı vardı ve birde düzleşme ama senelerdir çok şükür hiç ağrım yoktu belki hamilelik benimkini tetiklemişte olabilir diye ben de düşündüm ama genelde bu haftalarda bel kuyruk sokumu ağrısı normal çok kişi yaşamış çünkü rahmimiz büyüyor genişliyor kaslar sokularsa aynı şekilde o yüzden çok normal sağlıklı olsunlar da biraz dişimizi sıkarız ben belirtim olmayınca da ayrı korkuyorum mesela 🥲