minikari öylemi çok sevindim düşük tehlikesi olabilir diyor etrafındakilerde intette yazılanlarda ondan korktum biraz ya.
Hatta genelde şey diyorlar bebek biraz büyümesi lazım ki belini ağrı yapsın hani bu kadar küçükken bel ağrısı normal değil diye etrafındaki hamileler de söylüyor