Lonely erken doğum riskim var zaten cnm bebişlerim daha çok küçük 34+5 olduk bugün. Doktorum biz normal dediğimiz için tamam dedi ama ilk bebek normal doğumla çıktıktan sonra ikincisi ıçerde kalıp yeri genişleyince kendini çevirirse onunda sezaryan olabileceğini böyle bir ihtimal de olduğunu söyledi