Reina tabi ki her ıkisinin de zorluğu vardır illaki. Tek bebek olsa benim de tercihim normal doğumdan yana olurdu. Ama ikiz gebelik bebeklerimi riske atmak istemiyorum haliyle. Bizde ilk baş normal dedik ama fikrimi degistirdim salı günü doktora gittigim zaman gün alacağım sezaryan için