Burnosunn_annesi [silindi] bacım her türlü göbek kalıyor ya bünye ile alakalı bir şey ama Zaman geçtikçe vücut ister istemez kendini toparlar takma kafana Sen de benim de ilkinde kaldı Çok az zayıfladım şimdi yine kilolara doymuyorum 😂
[silindi] Burnosunn_annesi aşkım hamileyken hadi neyse karnımda bebek var diyorsun da, doğurduktan sonra sıkıntı 😂😂
Burnosunn_annesi [silindi] evet ben de temmuzdan sonra akkoyun kara koyun belli olacak 🤣🤣 Ay aşkım benim biraz gitmeyen kilom vardı itiraf etmem gerekirse zayıflama kahvesi içtim bayağı verdim şimdi yine aldım bakalım 🤣🤣
Busra2013 [silindi] hahahah😂😂ikinciye gebeyim bundada erir insallah 😂😂masallah de kiz daha 24 yasindayim gobek istemem
dedimolabilirrr Busraaa19 Contractubex şuan baktım da bu olması gerekiyor co ile başladığı aklımda kalmış bi 😅 hemen sonra kullanma ama doktor genelde 1 hafta sonra başlatıyor bir de doktoruma yazdırmıştım ben bu kremi
2cocuk2kopek [silindi] yaa bilemedim o zaman kuzum benim çoğu arkadaşım ay ben sezaryenlıyım diyip yerinden hareket etmeyenlerden di . Ama harekete rağmen de kadıysa bilemedim
[silindi] Burnosunn_annesi içmen guzum öyle şeyler 🥲🥲 vercem ben de bu kiloyu ya göbeği eritecem başla yolu yokkk 😂😂
Burnosunn_annesi [silindi] sorma aşkım inat birkac kilo vardı gitti fazlasıyla geldi ama bu hamilelikte🤣
[silindi] Busra2013 ne aldırcan kız ahshshsh ben de geçen ay yağ mı çektirsem dedim ahhahshs ama sonra tekrar hamile kalırsam o da sıkıntı boşu boşuna para vermiş olırum 😂😂
AnayimBenAna_ [silindi] kilo değil bacım göbek bendede vardı karnım kocamandı ama kalmadı bağlayınca. Ben korse kullanamadım rahat değildi