3_bebelianne [silindi] güzel dileklerin için sağol canım hepimiz için inşallah🥰iki yeterli aslında bizede yetiyordu bir kız bir oğlum vardı zaten 😊bizim süpriz oldu birazda ondan
[silindi] 3_bebelianne plansız gelen çocuklar Allah’ın gönderdiği meleklermiş 🥹🥹 ne güzel nasip olmuş 🌸 eşime kalsa 5 bu arada 😂
dedimolabilirrr [silindi] yarar heralde bilmiyorum ki ama sen direk yamunanın korsesi ile de başlayabilirsin artık çünkü iyileşmiştir yaran onun taytı ve korsesi de muhteşem 🥰
yeni_anne2 [silindi] bana da doktor 15 gün sonra tak dedi taktım ama geç oldu belikii işe yaramadı artık bışey giyince takıyorum göbeğim cıkmasın diye meydana 😂🤣 mıllet desin maşallah göbeği hep gitmis ne güzell fitt duruyorsun 😂🤣
AnayimBenAna_ [silindi] aşkım ikisindede karnımı müslin örtüyle bağladım kendimne göbeğim var ne karnım hepsi gitti üstelik çok kilo almıştım ikisindede karnım kocamandı
AnayimBenAna_ [silindi] kilo değil bacım göbek bendede vardı karnım kocamandı ama kalmadı bağlayınca. Ben korse kullanamadım rahat değildi
2cocuk2kopek [silindi] yaa bilemedim o zaman kuzum benim çoğu arkadaşım ay ben sezaryenlıyım diyip yerinden hareket etmeyenlerden di . Ama harekete rağmen de kadıysa bilemedim