Mmehtappp bez almakla bitmiyor bu iş. Bı laf vardır bu yüzden bende yeni evlenenlere hep söylerim tabi kimisi uygular kimisi uygulanmaz. Yeni eve gireceğin zaman aldın aldın sonra alamazsın diye. Hani bu parasızlıktan olan birşey değil insanın öncelikleri hep değişiyor. Haddim değil ama bide 2 ay kalmış bu zamana kadar aklınız nerdeydi taşınmak kolay mı sanıyorsunuz maddiyati geçtim taşınmak çok mesakatli is. Onun dışında maddiyata gelince hiç eşyanız yok şahsi esyalar dışında bı mobilyalar kaçtan basliyor az çok arastrmissinizdr. O kadar gücünüz varmı yada 2. El mi alacaksin öyle olacaksa otur evinde derim sıfır eşya almadiktan sonra ha cikmisin evinden ha cikmamissin ne anlamı kaldı.