Kızlar eşimde bende çalışıyorum şuan oturduğumuz ev kira 17 bin kira ödüyoruz ama ev baya eski ve evlendigimizde tayin isteriz vs diye eşyalı ev tutmustuk şuan bebeğimiz olucak ve yeni bı eve taşınmak istiyoruz yeni eşyalar almak istiyorum evlendigimde de anlamamıştım ve şimdi bebek olucak odası vs olsun istiyorum ama ev fiyatları malum baya yüksek 30 bin en az yeni bı bina doğuma iki ay kaldı bı ilan bulduk şimdiki evimiz muhitinde tam istediğim gibi geniş ve yeni bir bina ama eşim şuan maddi olarak zorlanacağımizi söylüyor bense bebeğimiz için daha iyi olacağını zorlansak da ödeyebilecek gücümüz olduğunu söylüyorum o ise bir senelik kiramizin şimdiki evimizin iki katı olduğunu onu kendimiz için harcayabilecegimizi söylüyor çok kararsız kaldım ne yapmalıyım sizce