Rusapolat Geçen hafta 15+1de gittim. Bacaklarını kapatmış yan yatıyor dedi. O görseli alabilmiş. Nubu nasıl dedim, o ne dedi, anlattım, güldü ilk defa duyuyorum dedi🤦♀️ 17 haftalık olunca gidicem tekrar inşallah gösterir. Aşırı kız hissediyorum inşallah nasip olur 🥹🙏