penbe_karisi Mehlika_ ayy kıyamam canm erken kan vermişsin biraz bekleseydin teste görüp ben testte net koyuluk görmeyene kadar kan vermiyorum ♥️birdahaki ayyyy canmm
Mehlika_ penbe_karisi ya bugün eğilirken kilitlendim kaldım belime öok kötü ağrı girdi dinlendim geçmedi mecbur acile gittim
Mehlika_ penbe_karisi orda 2.20 çıktı doktor olsa çıkardı dedi iğne yazdı ben yinede iğne vurulmadım ama merhem kullandı belim kötüydü baya
3_bebelianne penbe_karisi O sizi bekliyor eninde sonunda kavuşacaksınız meleğinize bir kardeşi olacak doğru zamanda Bende ilk bebeğimi kaybetmiştim 🫂
Mehlika_ Eslem2112 ay ben bile sinir oldum o nasıl bir laftır ya o kim ki sen ona kurban olasın. Valla kimseye de kurban olma teksin biriciksin kendi değerinin her zaman farkında ol
penbe_karisi GiZem3434 ah ah bacım hepimiz o yandan dertliyiz malesf inan artık ona karşı nasıl davranacağımi bilmiyorum
penbe_karisi Mehlika_ 2.20 çıktıysa yükselme olur belki bacimm burda çok okudum öyle postlar heveslendirmek istemem ama adetini bekle
Mehlika_ penbe_karisi inşallah canım belki bir umut yükselir diyprum ama sanırım çok zor bir ihtimal yapay zeka öyle diyp
Mehlika_ penbe_karisi işte geç döllenme oluyormuş sanırım bende okudum da benim adet ağrılarım başladı o yüzden pek umutlandırmjyorum kendimi. Ama yinede dikkat ediyorum ilaç almadım
Mehlika_ Eslem2112 eniyisi sıkma canını . Kendisi kaybeder. Baş başa kalacak olan yine eşler oluyor herkes gidiyor zamanı gelince evlatlar bile gidiyor o yüzden el üstünde tutulması gereken eşler