Egegayk benim 25. Haftadan beri çok şiddetli kasılmalarım var. Ama öyle böyle değil. Kasılma geldiği ana yürüyemiyorum nefes alamıyorum. 26 haftada acile gittim ,şukur açılma vs yoktu. Enfeksyon bakıldı oda yok.Serum verildi sonra istirahat. O gün bugundur sürekli yatıyorum,hiç iş yapmıyorum. Şuanda 30. Haftamıza geldik 😊 birkaç gün öncede rutin muayeneme gittim. Yine birşey çıkmadı. Herşey yoljnda ama kasılmalarım hala devam ediyor. kasılmalar gelonce nefes egzersizleriyle rahatlıuorum.. pozitif olun,stres yapmayın Inşallah.. selametle buyüyecek bebislerimiz ben inanıyorum