Egegayk 34. Haftada doğum yaptım. 30. Haftada sızıntı başlamıştı 1 ay hastanede yattım su sızıntısı için antibiyotik tedavisi uygulandı ve sancı olmasın diye sancı ilaçları verildi ona rağmen arada sancılarım çıkardı ve hastanede hemen müdahale ederlerdi bebeği içeride daha çok tutabilmek için. Benim su sızıntısı olduğu için hastanede olmaktan başka çarem de yoktu zaten. Alttan muayeneyi de çatı muayenesi gibi elle uyarı vererek yapmıyorlarsa size bir zararı olmaz açılmaya da sebep olmaz. Vajinal ultrasonla sık sık rahim ağzı uzunluğunuza bakıyorlardır o da zaten açılmayı tetikleyecek bir şey değil karından ultrasonda doğru sonuç vermiyor rahim ağzı uzunluğu falan o yüzden mecbur bakıyorlar. Hastanede olmanız sizin için daha iyi olur ciğer geliştirici iğneler yapılır sancı durdurmak için tedavi uygulanır. Acil bir şey olursa en azından hemen müdahale edebilirler. Sancısı olup durdurulanları çok duydum o yüzden açılma veya başka bi problem yoksa inşallah sancıyı durdurabilirler bebiş zamanına kadar bekler içeride🙏