Selim_Alparslan Esmamuaz valla benim gittiğim kocaman adamdı ya 55 yaşında ama hiç oralı olmadı kuzum 😵💫
Tucci nrvzr Selammm 22.haftadan geçen çarşamba günü serklaj oldum bol bol yatıyorum ayağa kalkamıyorum yasak 🥲 uyuyorum dinleniyorum inşallah bu süreç güzel ve sorunsuz geçer oğlumun hareketlerini hissedince mutlu oluyorum ☺️
Betul0909 Tucci bende 26 haftalığım rahim ağzı uzunluğum 26mm doktor kısa dedi fitil verdi bende çok korkuyorum sizin kaç mm ve kaç haftalıktı
ynzl nrvzr 23+3’üz biz de 🧿🥰 acaba hareketleri dışarıdan hissediliyor mu diye merak edip eşime elini koyduruyorum ama eşim elini koyunca hiç vurmuyor 😂😂😂
avucundaopucuk 25 haftalık oldu bu gün uyanık olduğu saatlere dikkat ediyorum açıkçası doğduktan sonrada bebeğin uyanık olduğu saatler ve uyuduğu saatler neredeyse aynı oluyor 😅 gece sizinle uyuyorsa çok şanslısınız demektir 😅
Denizj avucundaopucuk yandık o zaman ne zaman uyusam o zaman kuduruyo🤣 lohusa dönemindende sırf uykusuz kalırım diye korkuyorum
Parinas nrvzr merhabalar👋🏼24+5 olduk. 2 gündür kaburga ağrım ve mide yanmam başladı. Onun dışında iyi gibiyiz 🥴3ncü bebeğim olacak inşallah ☺️bebek çok aşağıda diye şikayet ediyorum. Yukarı çıktı başka şikayetlerim başladı. Allah yardımcımız olsun
rummglmz nrvzr 23+5 haftalığım. Biraz ağırlaşmaya başladım mide bulantılar son gaz devam 😂 25 Ağustos 11 Eylül arası dediler doğum için bekliyoruz ama zaman hiç geçmiyor sanki 🥲
avucundaopucuk Denizj inşallah sizi yanıltır ve geceleri uyuyan bir bebek olur 😅 ama genellikle anne karnında uyku düzeni nasılsa uyandıktan sonra da öyle oluyorlar 😅
Denizj avucundaopucuk bende öyle okumuştum. Hoş uyusada uyumasada ilk bi kaç ay saat başı emzirmek gerektiği için zaten uyanıcaz da bakalım artık yaşayıp görecez☺️
Tucci Betul0909 Ben 21.haftamda serklaj oldum acilen farkedilmeseydi daha büyük sorunlar yaşayabilirdik Allah korudu 🥺🙏🏾 bende hem hunileşme vardı hemde 1.5 cm ye düşmüştü rahim ağzı kısalığım normalde böyle bir durum söz konusu değildi ama olunca oluyor işte bol bol dinleniyorum fitil antibiyotik kullandım progestan kullanıyorum 4 gün hastanede yattım😌