Annekuzusu06666 nrvzr 20 haftadan merhaba bizimkide nasipse allah izin verirse eylül sonu bel ağrılarım arttı bu haftada
Selim_Alparslan [silindi] benimde oyle kuzum bizde 22+3 . Benimde bazen vajinada bazen gobek dediğimin hizasında oynuyor. Korkulacak bir şey değil şuan çok küçükler ve içeride fıldır fıldır dolaşıyorlar yani yerleri cok geniş o yüzden her yerde hissedebilirsin.Doktorum normal oldugunu soyluyor.☘️
senaaaaaaaaaa Merhaba 24. Haftadayım 2 gündür gece karnıma bıçak saplanıyor gibi uyanıyorum tuvalete gidince azalarak geçiyor ama hiç normal gelmiyor. Sizde de oluyor mu :(
Selim_Alparslan senaaaaaaaaaa canım üşütüyor olabilir misin ? Gaz sancisida olabilir tuvaletten sonra geciyorsa. Bende yaz meyvelerine 🍇🥑🍈🍓🫐🍊🍑 sardım bu aralar o yüzden sürekli ishal ve karin agrisi var 🥲
Esmamuaz nrvzr 21+5 Haftalık olduk kanımda yüksek derecede enfeksiyon var kaç gündür yataktan çıkamıyorum
Selim_Alparslan Esmamuaz benimde kan ve idrarda var kuzum mahvetti beni 4 tane igne yedim yine geçmedi kasik ağrısından ölüyorum yarın idrar ve kan vereceğim tekrardan enfeksiyon cok sıkıntı ya 2 haftadır çekiyorum
Esmamuaz Selim_Alparslan Benim crp 148 çıkmış acilde bana dedilerki idrarında enfeksiyon var parol ve tek içimlik toz verdiler eve geldim e nabıza baktım crp yüksek bana bişey demiyola kan gündür tır tir titriyorum inşAllah bebeğime bişey olmaz tatile denk geldi doktoruma da gidemiyorum Rabbim şifa versin sizede çok zor enfeksiyon
Edizhr nrvzr ultrasona göre 23+5 ama sat göre 22+3 canım ayrıntılı da erkek beklediğimiz bebeğimizi kiz olarak öğrendik ❤️🥹 elhamdülillah herşey yolunda inşallah Eylül’ün başı gibi gözüküyor doğum bir aksilik olmazsa
Selim_Alparslan senaaaaaaaaaa tam bu sırada tuzlu erik yemem 🥲 aşırı seviyorum ya 1 kiloyu bitirdim 2 günde 😇
Selim_Alparslan senaaaaaaaaaa yok yok çok yeme ben geçen ishal karın ağrısı mahvoldum cok dokunuyor kuzu
Selim_Alparslan Esmamuaz mutlaka tedavi uygulamaları gerekiyor cok saçma başka kadın doğuma gitsen orada yok mu canım ? Cok tehlikeli Allah korusun.
Esmamuaz Selim_Alparslan yarını bekliyorum hemen gidecem doktoruma acile küçük küçük bebeleri doktor diye oturtmuşlar iki gündür onlara laf anlatmaya çalışıyorum
020525 nrvzr merhabalar 22 haftalığım bende bugün detaylı ultrason vardı çok şükür iyiyiz. Sadece suyum azmis su icemiyorum malesef ondan sanırım. Çalışıyorum işteyken bişey anlamıyorum da haftasonu hep uyumak istiyorum. Mide bulantılarım tam gaz devam.
Selim_Alparslan Esmamuaz valla benim gittiğim kocaman adamdı ya 55 yaşında ama hiç oralı olmadı kuzum 😵💫
Zhdnl nrvzr bende 25+4 teyim çok şükür iyiyiz ama son bir haftadır hiç enerjim yok magnezyum sınırda kullanıyorum ama fayda etmiyor galiba sersem gibiyim bıraksalar yataktan çıkmayacağım sersem gibiyim
Onu_beklerken 22+1 mide bulantıları devam hareketlerini hissediyorum özellikle babasına hemen tepki veriyor 🥹 gün içinde yürüyüşe çok dikkat ediyorum. Beni rahatlatıyor. Şimdilik iyiyiz ☺️ daha ayrıntılıya girmedim ayrıntılı gününü bekliyoruz bakalım
GizemHamza34 nrvzr 23+3 den selamlar bu aralar o kadar yordum ki kendimi yavrum topladı kendini karnım çok ağrıyor yumruk gibi aynı 🤦🏻♀️