greybrde tutanda var tutmyanda ilk çocuğumda tuttu ikinciyi daha bilmiyorum ama farklı hesaplama sistemi varmş eğer dogum ayın marttan sonraysa yaşına +1 ekleyip öyle bakmak gerekir ben 27 yaşındaym öyle bakınca kız gözüküyor ama denilen gibi 1 yaş ekleyince erkek yazdı şu an bilmiyorum cinsiyeti daha öğrenedm