greybrde Mart ayında hamile kaldım şuan takvime göre erkek diyor tabi Allahtan başka kimse bilemez ama genelde tutuyor diye duyuyorum gerçekten öylemi???
Turuncukelebek greybrde ilk 2 gebeliğimde tuttu bende mart ayında hemde son günü hamile kaldım bana da erkek diyor doktorum yüzde 80 tutuyor dedi
Yzc_asli greybrde benim tutmadı canım erkek diyordu kızım oluyor. Bende ve çevremde tutan şey kan değişim olayı 2.yi ona göre planlıcam 😁
ppmerlina greybrde ayy valla ben de mart ayında hamile kaldım benim daha cinsiyet belli değil ama ben de erkek hissediyorum bakalım bizimki de öyle mi 🤣🥰