Aylinn06 Çizgi hemen çıktı fakat belli bir süre sonra çizgi kayboldu t çizgisi şuan bembeyaz ilk defa başıma böyle bir şey geliyor
Farida_Aliyeva_ Aylinn06 bozuk ya baksana dağılmış yeni birisini baıka marka al yeniden yap bakalım ne çıkıcak
Aylinn06 Kızlar birde bu marka güvenilir diye bu testten almıştım 2 tane ama daha artık asla almam markası Predictor early
Nursemom90 En iyi test o diyorlar birde çok pahalı ama ben hamileymişim bende negatif gösterdi anlamadım awox bu aralar en iyisi sanırım
gulsc Aylinn06 ben bu şekilde testi söktüm pozitif T kısmının tarafında beyaz bant pembe olmuştu. . Acaba test bozuk olabilir mi? Çizginin olması gereken yer kaymış olabilir mi yani?
yigitinannesiiiii Aylinn06 bence tekrar testlere o akdar para verene kadar gidip kan verin derim şuan pozitifte olsa aceba bozukmu diceksiniz en iyisi kan testi
Dnzz2 Aylinn06 prediktor bende de böyle yaptı kalın çizgi gibi çıktı bir sürü çizgi falan çıktı hatta her iki testinde de öyle görüşüyorum ben hatta benim de bekledikce gitmjstj ve regl olmustum
AybarsUmay_ Aylinn06 o kadar paralara gerek yok ben duratest aldım adetime 6 gün varken yaptım pozitif çıktı