Bende 88le hamile kaldım boyumda 1.55 kilolu kalmış oldum çok fazla almaktan korkuyorum bende bulantida çok yok kilo veremedim su zamana kadar gördüğüm en yüksek kilodayım bunun üstünde kendimi hiç görmedim kilo alimimi minimumda tutsam bile hiç cikmadigim kilolara mecburen cikicam 90 üstü ve bu beni cok endişelendiriyor.biraz kilo takıntım var eşimden yana değil ama cevremden olumsuz yorumlar almisligim var 🤷♀️ inşallah çok kilo almam, almayız 🤲