Briahll Neu 78 le hamile kaldım, 2 gün sonra tam 10 haftalık oluyoruz, birkaç gün önce tartıldığımda 76 çıktım. Mide bulantısı falan yok, Bakalım bundan sonrasında gidişat nasıl olacak😂
susemesvan Esma006 94 ile kalıp 108 ile doğuma girdim . Şuan 11. Günüm 103 kg ama çabuk gidiyor bende şaşırdım kilo veremicem diye . Yememe dikkat ediyorum emzirdiğim için süt yapacak şeyler yemeye çalışıyorum aburcubur tatlı işi yok yurt dışında yaşıyorum dışarıdaki yiyecekleri yiyemediğim için biraz avantajlı hissediyorum kendimi hamile kalmadan önce göbeğim daha çok vardı fıs indi ve korse ile de desteklemeye çalışıyorum bu arada normal doğum yaptım bende çok aldım bence 5 kg ile kapatanlar var hamileliği ama öncelik bebişlerin sağlığı tabi 🙏
susemesvan Esma006 evet ister istemez herşey bizim elimizde bence istersek yapamıcağımız bişey yok 🙏 ama bizim kültürümüzde yemekler tatlılar misafirlikler bol ve güzel olduğu için kendimize hakim olamıyoruz 🫣
KumpirsMom yasarceyda12 yok tansiyonum hiç olmadı şeker yüklemeside yaptırdım oda temiz 31 haftalık olduk şu ana kadar hiç bir sorun yok şükür
Catperson Neu ben de 76 ile hamile kaldım 19.haftadayım 79 kg oldum. Diyetisyene gittim haberi aldığım gün aslında ilk dört ay kilp verip sonra da sağlıklı beslenerek 74 ile doğuma gitmeyi hedeflemiştik ama ben mide bulantısından listeye uyamadım. 😂 Bu hafta bulantılarım da gitti iştahım da açıldı ama canım hep zararlı şeyler istiyor koladır dondurmadır rutine girdik bakalım 🫠
bdlakbrn Neu 91 kilo ile hamile kaldım 15 haftalığım şu an ilk zamanlar aşırı kustum şimdi de ara ara kusuyorum daha kilo alamadım 87 ye kadar düşmüştüm 88-89 çıkıyorum şimdi tartıda. İnşallah bebiş alıyordur 🙏🏻
ozlem6060 Neu 84 le hamile kaldım 92 ile doğuma girdim Benimde iştahım açıktı bide gebelik şekerim vardı hep yedim 85 gün oldu doğuralı şuan 79 kiloyum
oznuraydins ozlem6060 Gebelik şekeriniz olmasına rağmen nasıl yediniz ya bende de var ve canım aşırı çekiyor her şeyi ama yiyemiyorum çok kötü bir durum bebek iyi olsun da varsın yemiyim diyorum erken doğum vs yapmadınız değil mi sorun olmadı sizde
ozlem6060 oznuraydins 39+0 da başka sebeplerden zorunlu sezeryan oldum Ben kendime yasaklamadım herşeyi insülin kullandım Canım çekiyorsa bir parça ya da az yedim üstüne bol su tükettim Şekeri olanlar genellikle iri bebek su fazlalığı ya da gelişimi ileri derler bende 1 hafta gelişim geriliği var aksine zayıf doğdu birde
anneolmakneguzel_ Neu 83le hamile kaldım 22.hafta 85 kiloyum. Kilolu hamile kalınca alınmıyor alırsanda bsy olmaz geceleri yeme yeter😅
Tubaaslnkzl Neu bende o kiloda hamile kaldım ve iştahım çok açıldı yamyam gibi bir şey oldum ve 11 kilo aldım şu ana kadar 😵 100 kilo olcam diye korkuyorum 😃🤭
oznuraydins ozlem6060 Benimde suyum fazla ve bir hafta ileride gidiyor bebek şuanda diyetle kontrol altına almaya çalışıyorum bazen düzensiz çıkıyor haftaya kontrolüm var stres de yapmamaya çalışıyorum ama inşallah güzel sonuçlaralırım erken gelmesinden korkuyorum en çok 🙂↔️😌
ozlem6060 oznuraydins şekerden erken doğan pek görmedim rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin insülin kullanmıyor musunuz Açıkçası diyet hiç işe yaramıyor
oznuraydins ozlem6060 Haftaya kontrolüm var doktor ne derse bende ona göre bakıcam ama çok aşırı yüksek de çıkmıyor açıkçası insülin diyecek mi onu düşünüyorum ama sanmıyorum da dengesiz çıkabiliyormuş arada çünkü bakalım inşallah sağlıkla zamanında gelir 🥹🥰