Bence çok hassas bir konu tabii ki kullanımı doğru değil ama içmemek için direnip sürekli stres yaşamak da doğru değil . Çok şükür ben öğrendiğim gün bıraktım biraz kafada bitiyor bence . Havaların düzelmesiyle canım daha fazla istiyor 30 hafta olduk . Şimdiye kadar iki defa eşimin sigarasından çektim yalnızca anladım ki canımın istemesi önemli değil elime verseler de içemem Suan . Bence bu bir acizlik kendini eksik ya da kötü hissetmek olmamalı tamamen yapı ve irade meselesi yoksa her annenin önceliği bebeğidir eminim ki . İnşallah herkes sağlıkla alır kucağına tek önerim eski düzende değil ama minumuma indirmeniz güzel anneler ☺️🌸♥️