Merhaba kızlar. 13. Haftaya yaklaştım. Gebelikten önce 1,5 paket kadar sigara içerdim günlük. Uyku düzenimde yoktu bu yüzden normalinden daha fazla kullanırdım. Şimdi de bırakamıyorum o kadar olmasa da başından beri sigara içiyorum. Yargılamanızı istemem, bebeğimi düşünmüyor değilim ama gerçekten hayattaki en sevdiğim şeylerden birisi sigaraydı. Tüm gebeliği boyunca kullanan arkadaşlarım var, gebelikten önce ne kadar içiyorlarsa bunu devam ettirdiler. Bu tabii ki beni rahatlatmıyor veya sizin söyledikleriniz rahatlatmicak ama bu konuda siz neler yaptınız. Benim gibi olan anne adayları var mı çok merak ediyorum. Yazarsanız çok sevinirim. Teşekkür ediyorum şimdiden 🫶🏽