Shrrife hanımefendi burda sezeryanı överek asla normal doğuramam yazan arkdşlar insanların düşüncelerini etkileyebilir evet korku endişe kasılma oluşturur ve rahim açılmaz doğum başlamaz istemek önemlidir ama böyle bir post açılması yanlıştır insanlar düşüncelerden etkilenir kendiniz ne yapıyorsanız yapın bunu yazmanıza gerek yok evet eskiden bebek ve anne ölümleri çoktu bende ztn gerek olmadıkça sezeryana karşıyım tercih sebebi edilmesine karşıyım keyfi bir şekilde ay ben doğuramam ben gelemem öyle şeye sezeryan yapın dedim fln saçma geliyor
Postun adına bakın sezeryan doğum istemek ... lütfen insanları etkilemeyin