zeyzey00 bence insanlarda baskı oluşturmayın. Bu söylemler yüzünden sezeryan doğurup kendini eksik yarım ve suçlunhisseden bir gurup anne yarattınız. Doğumdan korkan bi kadın doğuramaz eğitimde bundan bahsetmediler mi. Anne korkarsa yanlış nefes alırsa doğum uzar belki tansiyonu oynar panik atak krizi geçirebilir. Evet normal doğuö en sağlıklısı fakat sezeryan bir suç değil. Ben mevburi sezeryan oldum bebeğim büyüktü çatım dardı. Vaktinde önce aldılar ama sütüm hemen indi. Evet eskiden beri hep normaldi doğum ama eskiden bu sezeryan olmadığı için anne ve bebek ölümleride çok fazlaydı.